امروز با آموزش حذف اکانت تلگرام در خدمت شما عزیزان هستیم.

همان طور که میدانید فعلا تلگرام یکی از پر کاربر ترین مسنجر ها در ایران است و روز به روز تعداد کاربران آن زیاد و زیادتر میشود.

به همین علت بسیاری از افراد بنا بر دلایلی میخواهند که از این مسنجر خارج بشوند عده ای فکر میکنند که تنها با حذف اپلیکیشن همه چیز تمام میشود ولی باید بگویم که با حذف این برنامه فقط آن را از روی گوشی خود پاک کرده اند و شماره آن ها و آخرین زمانی که در تلگرام آنلاین بوده و اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن یا عکس پروفایل یا ..... در تلگرام باقی میماند

حال باید چکار کرد؟

در این آموزش با ما همراه باشید

۱-بدین منظور باید وارد صفحه ی حذف اکانت تلگرام به این آدرس بروید.
۲-در صفحه ای که باز میشود شما باید شماره تلفن اکانتی که با میخواهید اکانت تلگرام آن را پاک کنید وارد کنید بدین منظور شماره ی خود را با کد ایران(98+) و بدون صفر اول وارد کنید و بر روی گزینه ی Next کلیک کنید.

۳-در اینجا شما باید به اکانت تلگرام خود کانکت باشید تا ‌Password پاک کردن اکانتتان را دریافت کنید.

۴-سپس این پسورد را در صفحه ای که شماره خود را وارد کردید بزنید بعد از آن بر روی گزینه ی Sign in بزنید به دین منظور شما به اکانت خود در صفحه ی پاک کردن اکانت وارد شده اید
۵-حال تلگرام از شما دلیلی میخواهد که چرا اقدام ب حذف اکانت تلگرامتان کرده اید اگر مایل هستید میتوانید دلیل آن را بنویسد و در غیر این صورت مشکلی برای حذف اکانت شما پیش نمی آید و بر روی گزینه ی Done کلیک کنید
۶-حال از شما پرسیده خواهد شد که آیا مایل به حذف اکانتتان هستید که شما بر روی گزینه ی Yes delete my account بزنید.
۷-سپس کمی صبر کنید بعد از اگر با پیغام Your account was successfully deleted from our system. Come back soon روبرو شدید به این معناست که اکانت شما کاملا از سرور تلگرام پاک شده است و در غیر این صورت اگر با هر پیغامی جز این پیغام روبرو شدید مراحل را تکرار کنید همچنین از وصل بودن به اینترنت مطمئن شوید.

پس از حذف کردن اکانت تلگرامتان تمام اطلاعاتتان از قبیل عکس پروفایل و .... از تلگرام پاک میشود و نام شما برای دوستانتان Deleted Account نمایش داده میشود.
حال میتوانید به راحتی اپلیکیشن تلگرام را از روی گوشی خود پاک کنید.


یوزر بنده در تلگرام @Knight_night است و یا بر این لینک بزنید که اگر مشکلی در زمینه ی این آموزش یا سایر آموزش های وبلاگ داشتید میتوانید به بنده پیام داده ولی مشکلاتی از قبیل خرابی لینک و یا آمدن نسخه جدید یا.... در قسمت نظرهای همان پست اقدام کنید.