شاید شما هم با دیدن استیکر ها درتلگرام خواسته باشید که در تلگرام استیکر بسازید و یا اینکه حداقل بدانید که این کار چگونه اتفاق میوفتد را بلد باشید

یا دوست دارید مانند هزاران پک استیکری که در تلگرام وجود دارد شما هم یک پک استیکر داشته باشید.

پس در این آموزش با ما همراه باشید.

۱-برای این کار ابتدا باید به وسیله ی ربات استیکر ساز تلگرام پیام بدهید برای این کار بر روی لینکی که در نوشته قرار شده کلیک کنید و یا با نوشتن عبارت @Stickers در خود تلگرام میتوانید آن را اد کنید.

۲-بعد از زدن بر روی لینک زیر با صفحه ی زیر روبرو میشوید با زدن بر روی گزینه START پیام نگاری با ربات را آغاز کنید.


۳- سپس شما با راه اندازی ربات از شما میخواهد که یک دستور براش بفرستید تا برایتان اجرایش کند بدین منظور برای ساخت استیکر جدید در تلگرام برو روی /newpack (گزینه ی اول) ک به رنگ آبی هست بزنید


۴- بعد از زدن روی آن تلگرام از شما میپرسد که برای پک استیکران یک اسم انتخاب کنید که این نام باید ب صورت انگلیسی باشد

۵- حال از شما پرسیده میشود میخواهید زمانی که کدام اموجی را زدید استیکر شما را در بالای صفحه باز کند آن را ارسال کنید.(میتوانید چند اموجی را ارسال کنید.)

۶- حال شما به مرحله ی اصلی ساختن استیکر میروید در این مرحله از شما میخواهد که عکسی که میخواهید به استیکر تبدیل کنید را برای تلگرام بفرستید. این عکس شرایطی دارد و باید به فرمت PNG باشد و بیشتر ابعاد آن ۵۱۲X۵۱۲ پیکسل باشد بدین منظور میتوانید نرم افزار Image Resizer ( لینک مایکت ) را نصب کنید و کار با این برنامه آسان است میتوانید ابعاد عکس و فرمت آن را تحویل بگیرید.

حال  پس از آماده شدن عکستان اگر نمیدانید که چگونه بایستی عکس را به عنوان فایل برای تلگرام فرستاد و یا تعداد عکس های در فایل منیجر گوشیتان زیاد و پیدا کردن آن مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است!!! با زدن بر روی علامت سنجاق و ب جای انتخاب گزینه ی فایل در قسمت پایین در سمت چپ به جای انتخاب گزینه ی Internal Storage گزینه ی Gallery بزنید سپس گالری شما باز شده و میتوانید که آن عکسی را میخواستید به عنوان فایل برای تلگرام بفرستید.


۷- حال تلگرام به شما تبریک میگوید و شما موفق شده اید حال دو انتخاب دارید اگر که میخواهید عکس های بیشتری را استیکر کنید مراحل ۵ تا ۶ را دوباره تکرار کنید و در غیر اینصورت برای اینکه مراحل ساخت استیکر را به پایان برسانید بر روی دستور /Publish بزنید

۸- در این مرحله تلگرام از شما میخواهد که یک لینک برای پک استیکری که ساختید انتخاب کنید که به وسیله ی آن میتوانید آن لینک را برای دوستان و یا کسانی که میخواهید استیکراتان را اد کنند بفرستید توجه داشته باشید که این ادرس را تا کنون کسی نباید انتخاب کرده باشد و در آدرس از Space ( فاصله ) استفاده نکنید.

۹- در اینجا اگر با پیغام بالا روبرو شدید بدانید و آگاه باشید!!! که کار تمام است و استیکر شما ساخته شده است و با زدن بر روی لینکی که تلگرام به شما میدهد میتوانید پک استیکر خودتان را اد کنید و آن را برای بفیه بفرستید.







در صورت وجود مشکل در قسمت نظرات همین قسمت و یا آیدی تلگرام بنده پیام بدهید تا به شما پاسخ داده شود.