سلام

من در اینجا قصد اموزش استفاده از تم های پولی لاین به صورت رایگان را بهتون یاد بدم

در اینجا من قصد دارم که تم باب اسفنجی را استفاده کنم


1-در ابتدا من تم باب اسفنجی را از این لینک دانلود میکنم

2-آن را از حالت فشرده خارج میکنم

3- نرم افزار تغییر تم (للینک ایران اپس) را دانلود و نصب میکنیم.

4- به لاین رفته و یکی از تم های رایگان ان را دانلود میکنیم


5-به درون برنامه تغییر تم رفته در انجا بر روی علامت + در بالای صفحه سمت راست میزنیم.

6- به ادرسی که در ان تم باب اسفنجی را از حالت فشرده خارج کردیم میرویم و فایل را با نام themefile.20 انتخاب میکنیم

7-صبر کنید تا فایل اضافه شود ر روی ان بزنید سپس گزینه ی اضافه کردن را بزنید در اینجا بر روی نام تمی که در مرحله 4 انتخاب کرده میزنیم برای مثال من در مرحله ی 4 تم white را دانلود کردم والان بر روی ان میزنم ( در اینجا استثنا از من دوتاست)

  

8به لاین رفته و تم white را میزنم که اجرا کند میبینید که تم باب اسفنجی برای ما اجرا میشود.


  

با یک سرچ ساده میتوان تم هایی را که نیاز دارید در اینترنت پیدا و دانلود کرد ولی اگر خواستید در قسمت نظرات یا لاین بنده به من اطلاع دهید تا لینکش را براتون بفرسم.

ایدی بنده در لاین mahdim632 میباشد و در لاین یا نظرات همین قسمت پاسخگوی سوالات شما میباشم