سلام

امروز میخوام امورش ریجستر کردن اکانت لاین را بر روی ایمیل بهتون آموزش بدم با این کار اگر شما لاینتان را بر روی گوشی دیگری نصب کردید و به سیمکارت خود دسترسی نداشتید میتوانید به لاین خود رفته و به کار خود بپردازید.

لازم به ذکر است اگر که این کار را انجام بدهید فرند های لاین شما در جای خود باقی میمانند ولی اگر این کار را نکنید برای ورود دوباره به لاینتان حتما به سیمکارتی که با آن در لاین اکانت ایجاد کرده اید نیاز دارید.


1 - برای این کار در ابتدا یه ایمیل ساخته ( اگر کاربر اندروید هستید بهتر است یه جیمیل بسازید).

2 - لاین را باز کرده و به قسمت more رفته در آن جا به settings بروید.

3- در صفحه باز شده در قسمت My Info گزینه ی Accounts را پیدا کرده و بر روی آن بزنید.

4-  بر روی گزینه ی Email Account Registration بزنید همان طور که میبینید در زیر Not Yet نوشته شده است ( در صورتی چیز دیگری نوشته شده بود این بدین معناست که شما قبلا این کار را کرده اید).

5-در صفحه ی باز شده در ستون اول آدرس ایمیل خود رابزنید . در ستون دوم پسوردی که میخواهید با آن به لاین وصل بشید را بزنید نه پسورد ایمیلتان را در ستون سوم رمز زده شده را دوباره تکرار کنید. ( توجه کنید که این رمز بایستی مخلوطی از ارقام و اعداد انگلیسی باشد)

6- در ضفحه ی بعدی کدی به ایمیلتان ارسال میشود که اگر آن کد را در محل Verification Code بزنید دکمه register فعال شده و اکانت لاین شما با موفقیت بر روی ایمیل ریجستر میشود.